Bioscoop avondje.

 

 

Mijn meisje en ik zaten op de achterste rij in de bioscoop. Het was de laatste avond voorstelling voordat de nachtfilm begon. Het was niet druk, buiten was het koud en het had gesneeuwd en meer sneeuwval was voorspeld. Binnen was het warm, vooral waar wij zaten op het balkon. De film was niet denderend maar wij en meerdere stelletjes gingen erheen om samen te zijn en een beetje te rotzooien met elkaar. Een rij of 5 voor ons zat ook een stelletje. Waar wij nog enigszins de moeite deden om van de film te genieten, waren zij al voor de film begon druk aan het zoenen. Naarmate de film vorderde was hun aandacht op elkaar. Tijdens de pauze nam ik hun eens goed op in de foyer. Beiden iets ouder als ons, ongeveer 20 jaar en een slanke knappe griet. Zij had een lange zwarte jurk aan met een vestje erover heen.

Hij was iets forser maar had wel de "looks". De film was nog niet eens hervat of zij zaten alweer volop te tongen. Ook wij, aangetrokken door het schouwspel voor ons begonnen elkaar te  kussen. Ik ging met mijn handen onder het truitje van mijn vriendin en begon haar borsten te strelen. Zij wreef ondertussen over mijn kruis. Ik sloeg mijn ogen op en zag voor mij dat het meisje van het stelletje voor ons op schoot bij haar vriend zat en regelmatig zag ik haar omhoog komen. ,Kijk, zei ik tegen mijn meisje: zij zijn aan het neuken'. Gefascineerd door het schouwspel voor ons bleven wij kijken wat er voor ons gebeurde. Ritmisch bewoog het meisje op en neer, en geleidelijk aan ging het sneller. Ik zag dat haar vriend zijn hoofd achterover gooide en vermoedde dat hij ging klaargekomen. Enige seconden later stapte zij van zijn schoot, en liep richting het gangpad en naar boven naar waar de toiletten waren. Even keek zij onze kans op.

 Mijn vriendin en ik waren botergeil geworden van hetgeen wij zagen en voor ik het doorhad ritste zij mijn gulp open en haalde mijn lul tevoorschijn. Zachtjes begon zij eraan te trekken en even later verdween mijn eikel in haar mond. Langzaam likte zij mijn eikel, dan weer het topje dan weer helemaal. Opeens verdween mijn lul geheel in haar mond, en ik begon te merken dat ik snel klaar zou komen als zij doorging. Ook zij merkte dat op en stopte, gaf mij een tik op mijn eikel en kuste mij vol op m’n mond. Ik proefde mijn eigen voorvocht. Ik wilde onder haar truitje maar dat liet zij niet toe. Zij fluisterde in mijn oor: straks op ons plekje in het bos komen wij samen klaar. Ik kon niet wachten tot de film was afgelopen.

Reacties

Populaire posts